Google

Thursday, June 09, 2005

Y me...y me

satu hari, aku tengah mandi.....so hp aku berdering, x kan aku nk rush g angkat....tgh 'nature's call ' , btul x?? kalu korang pun aku rasa wat mcm aku gak....dh selesai, sambung mandi...bunyi lagi skali tepon aku tu.......aku x angkat la lagi.......mandi x abis lg.......bunyi tepon pun senyap....dh abis mandi, aku tgk call register, sape la yg miscall aku td.....rupenye my GF yg tepon.....igt sesaje tepon....ye la, nk amik tau hal aku...dh makan ke, watpe tu, things like that la....pastu, sampai satu sms dr dia.......nada bunyi nya marah......seolah2 mcm aku x mau jwb setiap panggilan dia...padahal, berapa banyak kali aku jwb tepon dia x igt......yg aku tgh bz, x sempat jwb marahnye mcm sejuta kali aku x jwb call dia.......dh kebetulan lak aku tgh pokai...x top up lg....camne aku nk terangkan??? kenapa jd camni.....nk bosan gak aku camni......ape, sume pompuan camni ke?? takut sgt aku ada pompuan lain......cemburu is good, that mean dia sayang kt aku...tp....kalu dh over, aku risau nnt aku naik menyampah........y all this thing happen 2 me?? y me....y me......????

3 Comments:

At 8:21 AM , Anonymous Anonymous said...

hah! ni belum tunang lagik dah nak perang besar2. karang tunang karang sure x2 la gado tu. seriusssssssssssssssssssss.

 
At 10:05 PM , Blogger Angel Eyes said...

Bro!
Hey.. tak semua pompuan camtu tau.. ahaaaa.. tgk cam kakak hang ni.. if i ada bf, i'll let him do whatever that he wants to.. set him free as i know by the end of the day he'll come bck to me..

sheryl

 
At 5:06 PM , Blogger kyazz said...

haaa haaa..rileksla bro... baisa la tuu.. resam orang bercinta.kalo hang tak mau semua tu jgn dok bercinta. haaa haaa join da club..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home