Google

Sunday, June 26, 2005

Hari Ini


Hari ini...
sudah lama x 'mimpau' ngan my Sis, dia blanje aku lg....hish, kekadang malu gak...ye la....balik2 dia ja blanja, bila masa lak aku nk blanja akak aku yg sorang nih.....nnt2 la Sis ek...I dpt keja baru, ade pitih lebih.....I bwk mkn kt Kenny Rogers...(waaahhh...kayo banget..!)

Hari ini....
aku dpt satu sms offer keja....mmg aku tgh cari keja...so, tanpa buang masa...aku buangkan ego diriku dgn memohon keja sebagai seorang Operator Pengeluaran......bg certain org akn anggap ape kelas keja kilang?? gaji kecik...nk kena bayar hutang byk, camne tu?? tp aku tgk boleh survive ape org yg gaji kecik idup kt JB nih....ade la kena korban skit.....korban masa, ye la ..wat OT.....arrgghhh..aku x peduli...keja kilang pun keja gak...aku x pegi mencuri pun...biaq la mulut org nk ckp....mulut org, bkn leh tutup.....aku yg kebuluran kt JB nih, bkn diaorg amik tau pun......

Hari ini....
aku konon nya nk amik parcel kt akak aku......tp, memandangkan parcel tu x penting, keja lama, so just leave it kt tmpt keja lama....pass that case pd org lain......again, thanx a million Sista....

Hari ini...
aku update aku nye blog nih....org lain update almost every day, tp aku.....ikut mood....lgpun aku guna servis CC...x dak net kt umah.....x leh tiap2 ari nk update, kopak gua beb... =p

Hari ini....
aku rasa seronok....x tau pasai apa...semangat untuk berjuang dtg semula...sampaikan punya smgt maka aku beli la satu buku lama.....The Wise Investor, masa jln2 kt shoping complex....nmpk nye, nk jln semula wat Unit Trust, tp slowly la....aku nk mula ngan aku sendiri yg akan invest, cukup duit amik exam utk jd certified Unit trust consultant, pastu berjuang..berjuang...dan berjuang......dh kite invest, br bleh ajk org invest...br btul cara tu.....

2 Comments:

At 2:04 AM , Anonymous Anonymous said...

fight for ur dream, dude!

cam aku jugak duk baca buku2 tu dulu2. if all else fails, jom jual obat sama2. haha.

all the best!

 
At 9:02 PM , Blogger Angel Eyes said...

TD,

Mimpau, mimpau is here.. liang pien ok? and tea C satu untuk ini amoi loo.. ;P

All the very best in ur career!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home